czwartek, 2 sierpnia 2012

Siemankoo . :D

Sieemanko. ♥
Jak mijają wam Wakacje ? : )
Mi nie za dobrze, ale dobra.. To się wytnie . xD
Przepraszam że przez ostatnie kilka tygodni nie napisałam 
żadnego rozdziału ale nie miałam zbytnio czasu, ani weny..
Żeby was już nie opuszczać dodam parę fotek lśniących !
A jak tylko wpadnie mi do głowy pomysł na następny rozdział to od razu go napiszę ! :)

♥ ♥ ♥










Większość zdjęć jest stara i pewnie je już widzieliście ale to co . xD 
Te wszystkie zdj. które tutaj są, Są moimi ulubionymi zdjęciami Szajniaków ! :)
Pozdrawiam i do zobaczenia. ( Mam nadzieję ze już wkrótce ) !!! :)

2 komentarze:

  1. Osobiście nie lubię Taemina na tym trzecim zdjęciu, z rudymi, przylizanymi włosami >.<
    Ale i tak jest słodki, cóż mu zrobię.
    Mi wakacje lecą zbyt szybko niżbym chciała ale całkiem udane. Nie narzekam. Jeśli Twoje niezbyt dobrze, to mam nadzieję, że niedługo się to poprawi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię Taemina w tych rudych włosach, ale na tym zdjęciu ma tak nieziemsko piękną mordkę że musiałam to dodać. xD :))
      Ps. Dziękuję i wzajemnie ! :))

      Usuń