wtorek, 28 sierpnia 2012

Cześć~

Cześć wam ~
Co słychać u Moich Shawolsów ? ^^
U mnie w sumie nieźle.. Trochę źle się czuję, ale ujdzie. XDD
Słyszeliście już o nowym, japońskim singlu SHINee, którego premiera odbędzie się 10 października ? :D
Ja tak.. i szczerze mówiąc, nie mogę się już doczekać ♥
Na pewno będzie to świetny kawałek, 
sądząc po tym jak SM napisało że na następne MV SHINee mają zamiar zainwestować więcej kasy niż zawsze : DD
Miejmy nadzieję że będzie to świetny kawałek i czekajmy na niego z niecierpliwością ! ^.^
A tak swoją drogą to chciałam was powiadomić że przez jakiś czas nie będę pisała żadnych rozdziałów ani innego typu postów.
Bo koniec wakacji zbliża się wielkimi 
krokami i chcę jeszcze trochę się pospotykać ze znajomymi i wogóle jeszcze trochę 'pobalować' XDD
Może w niedzielę albo w następnym tygodniu uda mi się jeszcze coś napisać, bo w sobotę bym z wielką chęcią coś pisnęła, ale idę na wesele siostry więc nie ma szans. -.- XD
Tak, więc na tym będę kończyć swojego posta..
Mam nadzieję że nie wywołało to u was większego zdziwienia.. I proszę, czekajcie z niecierpliwością na mój Come Back ! 
Ha Ha Ha~
Macie tu jeszcze parę zdj. SHINee z Dazzling Girl i żegnam xDD
 Do zobaczenia wkrótce, Byeee ♥ :D XD





1 komentarz:

  1. Hahah spoko się poczeka, sama zawiesiłam bloga bo rok szkolny się zaczyna, a dla mnie to nie przelewki, bo to już druga klasa technikum, więc będzie ciężko ;d
    Miłego wesela życzę xD
    Powodzenia w pisaniu rozdziału. <3

    OdpowiedzUsuń