piątek, 13 lipca 2012

Rozdział III .


*Onew*
Gdy się obudziłem była godzina osiemnasta...
Taemin jeszcze spał więc postanowiłem pójść do kuchni i zrobić dla Niego kolacje.
W końcu musi coś jeść, a nie tylko tabletki i tabletki... Kto wie, może głowa boli go właśnie od tego że nie jadł zbyt dużo.
W lodówce były same jogurty i napoje, więc poszedłem do sklepu...
Kupiłem kilka ulubionych ciasteczek Maknae, mleko bananowe na wypadek gdyby gorączka ustała a Jemu chciało by się pić,
kilogram mandarynek ( ponieważ Taemin je uwielbia ) i kiść bananów...
' Chyba to wszystko... - pomyślałem wychodząc ze sklepu.
Kilka minut później byłem już w domu..
Przygotowałem dla niego kanapkę, gorącą herbatę, kilka mandarynek,
banana i tabletkę na wypadek gdyby go nadal głowa bolała, lub gdyby miał gorączkę...
Położyłem to wszystko na tacę i poszedłem do Jego pokoju..
- O! Widzę że już nie śpisz? - powiedziałem, wchodząc do pokoju młodszego.
- No jak widać, nie. - rzekł z uśmiechem na ustach.
- Widzę że czujesz się już lepiej? - spytałem.
- Tak i to dużo lepiej...
- To dobrze! - rzekłem.
- No a tak w ogóle, to chciałem ci powiedzieć że Ja nie jestem przeziębiony.
- Jasne.. To dlaczego miałeś taką wysoką gorączkę i co chwilkę kichałeś?
- Bo ja mam uczulenie.. Pamiętasz jak wczoraj jadłem batonika ?
- No, coś kojarzę...
- No to on był o smaku kokosa. I jak się pewnie domyślasz.. Właśnie na nie mam uczulenie.
- No to skoro wiedziałeś że masz uczulenie na kokosy to po co jadłeś tego batonika?
- Bo myślałem że skoro jestem już dorosły to ta alergia minęła.. Ale jednak tak nie jest. - powiedział.
- Ehh.. No już trudno. Tylko na następny raz pamiętaj by nie jeść nic co jest o smaku kokosa!!
- Dobrze Hyung! - powiedział młodszy.
- Może jesteś głodny?
- Ooo tak. Nawet nie wiesz jak bardzo!!
- To masz, przygotowałem dla Ciebie jedzenie gdy spałeś... Chcesz do tego mleko bananowe?
- Pewnie! - powiedział bez zastanowienia!
Haha, jaki on łakomy na to mleko...
Skoro je tak lubi to może pójdę i kupię mu cały karton tego mleka bananowego.. - pomyślałem, uśmiechając się przy tym.
- A ty co taki wesoły? - spytał Kibum.
- A nie wiem.. Tak jakoś. - zaśmiałem się.
- Mhm.. Tak jakoś.. Pewnie bzyknąłeś się z Młodym i dlatego taki wesoły jesteś..
- Że niby Ja?!
- No ty!
- Chyba ci się coś w tej dużej, dinowatej główce poprzewracało.. - zaśmiałem się.
- Ojeej, zażartować sobie nie można.?!
- Nie, nie można. - powiedziałem, po czym wziąłem mleko i poszedłem do pokoju Maknae..

*Taemin*
Onew przygotował dla mnie kolacje.. To takie miłe!
Na dodatek cały czas się o mnie troszczy..
Myślę, że mógłby być z kimś w związku, bo na prawdę umie zadbać o drugą osobę.. - myślałem.
Hmm.. Tak sobie myślę, że chyba mu powiem o tym co do niego czuję.
Jak mnie odrzuci to mówi się trudno, tylko najbardziej się boję tego,
że stracę najlepszego przyjaciela i nie będzie tak kolorowo jak kiedyś...
Hmm.. a może podpytam Kibuma lub Blinga jak oni zaczęli swój ' związek '.
Bo na prawdę.. Nie Mam Pojęcia Jak Mu o Tym Powiedzieć!!! - pomyślałem gdy nagle do mojego pokoju wszedł Onew Hyung.
- Już jestem.. Przepraszam że tak długo.
- Spokojnie, nic się nie stało..- powiedziałem, po czym posłałem w stronę Hyunga delikatny uśmiech..
- Proszę, to twoje mleko!
- Dziękuję Hyung! - rzekłem.
- Tak sobie pomyślałem że może wybralibyśmy się nad morze lub w góry.. Tak całą 5.. Ja, Ty, Minho, Key i Jjong, co ty na to ? - spytał Leader.
- Hmm.. w sumie, to nawet niezły pomysł. Tylko nie wiadomo czy będziemy mogli..
Wiesz jaki bywa nasz manager, prawda?
- Tak wiem, ale właśnie w tej sprawie jechałem do Wytwórni..
 To właśnie On zaproponował byśmy się gdzieś razem wybrali.. - powiedział.
- Aha no to spoko.. A co na to reszta? - spytałem.
- Jeszcze z nimi nie gadałem, ale powiem im zaraz.. Zaczekasz tu na mnie ? Czy pójdziesz ze mną? - zapytał Onew.
- Zaczekam tu na Ciebie..
- No dobrze. - powiedział Onew po czym wyszedł z pokoju.
Ja siedziałem jeszcze chwilkę bezczynnie lecz po chwili zabrałem się za jedzenie które przygotował dla mnie Onew..
Wszyystko było pyszne. - myślałem.

*Key*
- Mam do was sprawę... - powiedział Onew.
- Jaką? - zapytałem.
- No gadaj! - rzekł Jjong.
- No bo byłem dziś w wytwórni i nasz Manager
zaproponował byśmy wybrali się wszyscy razem nad morze lub w inne miejsce wypoczynku..
- Wszyscy razem ? Cała wytwórnia, czy tylko my? - wypytywał Jjong.
- Nie no, tylko My ! Ja,Minho,Key,Taemin no i oczywiście Ty! - powiedział Onew.
- Aha no to spoko.. A kiedy byśmy jechali? - spytałem.
- Nie wiem.. kiedy chcemy ale najpierw musimy ustalić gdzie jedziemy.. - rzekł Najstarszy.
- Hmm, to może nad morze? Bo już nie pamiętam kiedy ostatni raz tam byłem..
- Mi pasuje..
- Mi także. - przytaknął Minho.
- No to ok.. Jedziemy nad morze.
- A kiedy? - dopytywał Bling.
- Według mnie możemy jechać już jutro..
 Ale tak się nie da. Trzeba najpierw zadzwonić i zarezerwować domek..
 Jutro tam zadzwonię i to załatwię. Więc może pojutrze?
- Tak, może być ! Przynajmniej zdążę iść na zakupy i kupić niezbędne rzeczy na podróż ... - rzekłem
- No dobrze. Więc jutro tam zadzwonię i wszystko załatwię a teraz idę
bo czeka za mną Taemin.. - rzucił Onew idąc w stronę pokoju Młodego.

*Onew*
- Już jestem! - rzekłem wchodząc do pokoju.
- Dobrze.. i co, gdzie jedziemy ? - zapytał Taemin.
- Nad morze.
- To fajniee. Dawno tam nie byłem. A kiedy?
- Pojutrze.. Tylko jutro muszę zadzwonić i zarezerwować domek. - powiedziałem.
- Aha to dobrze.. - powiedział Taemin.
Albo mi się zdaję albo Maknae coś dolega.. Cały czas dziwnie na mnie patrzy i w ogóle zachowuje się jak nigdy dotąd.
- Coś ci dolega ? - spytałem.
- Nie.
- To może coś się stało?
- Niee, nic się nie stało Hyung!
- Ale przecież ja widzę że coś cię gryzie. - kontynuowałem.
- Nic mnie nie gryzie..
- Ku*wa Taemin ! Przecież widzę że coś ci jest! Gadaj szybko bo jak nie too..
 - mówiłem gdy nagle Taemin przerwał mi to, składając na moich ustach delikatny pocałunek.
W sumie, nie przeszkadzało mi to. Było to dla mnie nawet przyjemne..
- Hyung.. Ja, przepraszam!! Na prawdę nie chciałem. - tłumaczył się.
- Dobrze, przecież nic się nie stało! Jestem cały, widzisz ? - śmiałem się.
- Nie dziwi cię to, że twój przyjaciel cię pocałował ?! - spytał Taemin.
- Nie zbyt..
Już od jakiegoś czasu domyślałem się że nie spostrzegasz
mnie jako przyjaciela lecz jako kogoś ważniejszego..
- Ohh, a więc tak. - powiedział, zarumieniony Maknae.
- Szczerze ? To ja również za tobą szaleje..
Uwielbiam gdy się śmiejesz, gdy płaczesz, gdy jesz, gdy pijesz, gdy do mnie gadasz..
Uwielbiam wszystko co robisz !! Kocham cię po nad wszystko i chcę z tobą być. Czy ty też tego chcesz?! - szepnąłem.
- Ja.. Pewnie, że tak!
 Kocham Cię Hyung. - rzekł młodszy.
- Ja Ciebie też Taeminnie, Ja ciebie też!! - powiedziałem,
po czym przyciągnąłem młodszego do siebie i złożyłem na jego ustach gorący pocałunek..
Potem przez jeszcze dobre 20 minut siedzieliśmy i gapiliśmy się na siebie..


***
No i jest następny rozdział ! :))
Nareszcie mogę dodać parę emotek.. Hehe . xD
Mam nadzieję że się podoba ? :D
Pozdrawiam . ♥

Ps. Komentarze negatywne tak jak i pozytywne, są jak zwykle mile widziane . xD

5 komentarzy:

  1. Całość całkiem dobrze, ale uderza mnie jedna rzecz stawianie spacji przed znakami interpunkcyjnymi (w tym przypadku wykrzyknik i znak zapytania), a także tuż po otworzeniu nawiasu i przed zamknięciem jego. Jeszcze jedno znalazłam, przy stosowaniu wielokropku stawaj trzy kropki, a nie dwie ;D

    Przepraszam, że tego jest aż tyle, ale jestem strasznie wyczulona na błędy.

    Co do rozdziału to jest OK, nie powala, ale nie jest słaby. Trochę dziwne dla mnie wyznanie miłości, ale poprawne.

    Pisz dalej, lubię scenki na wakacjach ;] Dużej weny : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś swoje przyzwyczajenia. Moimi są właśnie te.
      Poprawiłam, wszystkie (chyba) błędy interpunkcyjne i myślę że teraz jest dobrze.
      Od następnego rozdziału postaram się nie popełnić tych błędów!
      Dziękuję za opinię, pozdrawiam! :))

      Usuń
  2. Całkiem niezły rozdział, myślę.
    Ale jak zwykle wydaje mi się za krótki.. Chociaż może to taki urok, któż wie. Albo po prostu ustawienie tekstu jest takie, że wydaje się długi, a tak naprawdę wcale taki nie jest ^^' Sprytne.
    Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaje*** , wow nie myślałam że Taeminek to zrobi xD czekam na NN :P

    OdpowiedzUsuń
  4. woow... super, dobrze się rozwija, pozdrawiam i życzę powodzenia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń