czwartek, 12 lipca 2012

Heej ! Przepraszam ale..

Heej ! :D
Przepraszam alee...
Na razie nie mam zbytnio weny.. -.-
I w ogóle nie mam pomysłu na następny rozdział ale obiecuję że gdy tylko wpadnie mi coś do głowy to od razu to napiszę . : )))
A żeby was nie opuszczać,
 i żeby nie było że już mi się ten blog znudził lub coś .. ( bo ludzie mają różne pomysły ) dodam kilka gifów z Lśniącymi . xD :))

Taemin. ♥

 Minho ♥

 Jonghyun. ♥

Onew. ♥

Key. ♥

 xDD










***
No, chyba już wystarczy . xDD
Jak chcecie jeszcze jakieś zdjęcia, gify, filmiki czy cokolwiek to piszcie.. Dla mnie to na prawdę wielka przyjemność dodawać takie rzeczy dla was.. : ))
Jutro dodam Ich jeszcze kilka !! :]
Jeszcze raz przepraszam i obiecuję że jak tylko będę miała pomysł na następny rozdział to od razu go napiszę.
Pozdrawiam ! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz