sobota, 8 grudnia 2012

Pytania i odpowiedzi - Liebster Award~

Hej wszystkim~
Widzę, że zostałam nominowana do Liebster Award? Bardzo mi miło i cieszy mnie to, że podoba się wam to co pisze :)
Teraz odpowiem na pytania, a później dodam parę zdjęć Minho z okazji jego urodzin :)
Ooo i jeszcze postaram się przyśpieszyć pisanie kolejnego rozdziału OnTae :)
A o to Pytania :
1. Jaki jest twój ulubiony pairing? 
2. Kto jest twoim biasem?
3. Jak zaczęła się twoja przygoda z kpopem?
4. Jaki jest twój ulubiony zespół?
5. Gdzie chciałabyś w przyszłości mieszkać bądź wyjechać na krótszy czas, np. wycieczkę?
6. Czy interesuje się również Japonia?
7. Oglądasz dramy? Jaka jest twoja ulubiona?
8. Ile blogów czytasz?
9. W jakich językach umiesz mówić, albo jakich się uczysz?
10. Ulubione jedzonko? ^-^
11. Co masz na tapecie w telefonie? XD
 
Odpowiedzi:
1. 2MIN, ale uwielbiam też JongKey ♥ 
2.  Hmm... Trudno wybrać, bo uwielbiam i Minho i Tae ale myślę, że wybiorę Tae ponieważ to on był moim pierwszym biasem :D
3. Poprzez koleżankę z sąsiedztwa :)
4. Zdecydowanie SHINee. ♥
5. Do Korei Płd. (a mianowicie do Seulu), lub do Japonii :)
6. Tak, nawet bardzo. ^^
7. Tak, uwielbiam oglądać dramy. A ulubiona to... You're beautiful i Mary stayed out all night :)
8.  Akurat teraz nie zbyt dużo, ponieważ mam dużo nauki i nie mam czasu na czytanie blogów tak jak we wakacje ale parę takich 'swoich ulubionych' blogów, które czytam regularnie mam. :)
9. Na pewno umiem mówić po polsku (kekekek~), a uczę się: Angielskiego i Niemieckiego ( w szkole ) + dodatkowo Japońskiego no i mam zamiar zacząć uczyć się Koreańskiego bo wydaję mi się że to bardz0 fajny język <3 XD
10.  Hmm.. Sajgonki i Kimchi. Mogłabym to jadać codziennie. ^^ XD
11.  Aktualnie Minho. :)

Koniec ~ XDD

1 komentarz:

  1. 1. OnTae <3
    2. Onew :*
    3. Przez przyjaciółkę :)
    4.SHINee<3
    5.Korea Południowa (Seul) ewentualnie Japonia.
    6.Tak nawet bardzo !
    7.Tak oglądam alenie mam swojej ulubionej wszystkie ulubie tak samo ..
    8. Około 7.
    9. Polski .. Uczę sie Angielskiego, Niemieckiego, Koreańskiego ..^^
    10. Żelju ^^ :P
    11. Onew i niezamierzam zmienić <3

    OdpowiedzUsuń