sobota, 15 grudnia 2012

Heeej :D

Heej wszystkim :D
Widzę że znowu zostałam nominowana do Liebster Award, co bardzo mnie cieszy ♥ XD
Myślę, że za parę minut również dodam blogi nominowane przeze mnie, a tymczasem proszę... 

Pytania:
1. Czym się interesujesz w życiu?
2. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
3. Umiesz gotować?
4. Ulubiona książka/film?
5. Dlaczego założyłaś bloga?
6. Czy interesujesz się polityką?
7. Czy chciałabyś kiedyś wyjechać z kraju? Jeśli tak to gdzie?
8. Lubisz chodzić do kina? Jeśli tak, to jak często?
9. Czego najbardziej Ci aktualnie brakuje, co posiadałaś wcześniej?
10. Jest coś czego chciałabyś najbardziej na świecie?
11. Jak zazwyczaj obchodzisz swoje urodziny?
Odpowiedzi:
 1. Wszystkim co związane z Azją. xd Mam nawet plany, aby w przyszłości pójść na studia związane z Koreą bądź Japonią... Ale to już inna historia. XD
2. Królik. :D
3. Nie zbyt. xd
4. Ulubionej książki nie mam. A film... You're beautiful. No chyba, że chodzi o taki jednoodcinkowy film to... You're my pet. :D Ogółem lubię wszystkie filmy w których gra Jang Keun Suk ♥ xD
5. W sumie nie wiem... Nigdy się nad tym nie zastanawiałam XD
6. Hahahaha, nie. xd
7. Tak. Do Korei południowej bądź Japonii ♥
8. Lubię, aczkolwiek rzadko tam zaglądam ponieważ mam zbyt mało czasu na przyjemności. Muszę się uczyć, uczyć i jeszcze raz uczyć -.- XD
9. Blond włosów Taemina i jego dziecinnego zachowania. Hahahah, wiem, że nie posiadałam tego nigdy ale tego właśnie mi najbardziej brakuje. Grzecznego, ułożonego chłopczyka - Taeminka. A nie takiego 'Bed bojaa' :D Kekekek~
10. Taaak. Chciałabym pojechać na koncert SHINee... To moje największe marzenie *.* XDDD
11. Robię jakąś nie wielką imprezę dla najbliższych mi osób. Bo to chyba o to chodzi nie? Żeby uczcić swoje kolejne urodziny w gronie najbliższych. (A przynajmniej mnie się tak wydaje). XDDD
Konieeec :D XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz