niedziela, 13 października 2013

Heeej :)

Cześć wszystkim :) Tak dawno mnie tu nie było, że aż zapomniałam jak mój własny blog wygląda. ;oo XD
Przed chwilką zobaczyłam iż zostałam nominowana do Liebster Award za co bardzo bardzo dziękuję :)
Teraz odpowiem na pytania a zaraz po tym napiszę wam coś jeszcze XD :)

1. Ulubiony wykonawca muzyczny? 
Hm.. Nie mam pojęcia ponieważ lubię ich całe mnóstwo. 
Nie umiem wybrać jednego czy dwóch :<
2. Ulubiony aktor?
Jang Geun Suk :)
3. Jak długo trwa twoja przygoda z yaoi? 
Z jakieś 2 lata XD :)
4. Jak długo piszesz opowiadania?
Uu, nie wiem xD Zanim założyłam tego bloga prowadziłam kilka innych więc może.. Od 2011? :)
5. Lubisz wyzwania?
Zależy jakie xD
6. Jesteś odważna?
Niestety nie ;<
7. Czy kiedykolwiek zrobiłaś coś za co strasznie się wstydzisz/ co to było? 
Nie, chyba nie xD
8. Ulubione zwierze/dlaczego?
Króliki :) Dlaczego? Hm.. Bo są słodkie? XD Hahaha, nie wiem XD Po prostu je lubię XD
9. Gdzie odbyłaby się twoja wymarzona randka?
Nie mam jakichś specjalnych wymagań.. Wystarczyła by kolacja przy świecach na jakieś plaży czy nad jeziorem xDDD
10. Jakich osób nie lubisz? <cechy charakteru>
Fałszywych -.-
11. Ulubiony film/dlaczego?
You're beautiful bo.. Jest tam wiele na prawdę śmiesznych a zarazem smutnych scen no i gra tam też mój ulubiony aktor - JGS XD :)

Okej, to by było na tyle XD
Jeszcze chciałam dodać, że przepraszam iż obiecałam że będę pisać opowiadania o JongKey i 2MIN ale tego nie spełniłam... Ahh, zawsze tak robię... Obiecuję a później... Grrrr ;/ Przepraszam xD
Teraz mam nowy plan... Zamierzam pisać Kpopowe scenariusze XD
Jak już pojawi się pierwszy scenariusz na pewno dodam linka tutaj ale na razie nie chcę nic obiecywać i dawać linka do samego pustego bloga bo znowu skończy się to tak jak z JongKey i 2MIN xD :)
Dobra, myślę, że wszystko to co najważniejsze wam napisałam więc nie pozostaje nic innego jak pożegnać się znowu na jakiś czas XD
A Więc... do zobaczenia wkrótce! ^^
I... Czekajcie z niecierpliwością na mój 1 scenariusz!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz