poniedziałek, 20 maja 2013

5 Rocznica SHINee ♥

Cześć i czołem, kluski z rosołem. :3
Huhuhu, jak dawno mnie tu nie było. Myślę, że się nie gniewacie? :P XD
Jak wiecie, mam teraz bardzo dużo nauki bo już praktycznie koniec roku więc muszę wszystko poprawiać itp. żeby jakoś to moje świadectwo wyglądało xD
We wakacje postaram się pisać rozdziały regularnie i postaram się nadrobic to wszystko co straciłam przez ten rok szkolny XD
No ale zostawmy ten temat, bo nie jestem tu po to... xD
Odwiedziłam was, bo nie długo mamy 5 rocznicę Lśniących i z tej okazji chciałam dodać chociaż parę zdj. bo na rozdział chyba sobie na razie nie pozwolę. xD
Dziś dopiero 20 a rocznicę mamy 25 więc... Dziś nie dodam tych zdj. tylko tego 25 : )))
Tak więc... na razie się z wami żegnam i widzimy się za 5 dni! :3
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz